søndag den 27. august 2017

Tanker på en søndag

Ølsted søndag tid til at skrive om tanker i forhold til kurset om digitale teknologier. Første undervisnings dag gav en god fornemmelse for hvad kurset drejer sig om og bedst af alt også en forståelig gennemgang af kursusforløb og opgaveskrivning.
Samtidigt gav det også en fornemmelse af af min for-forståelse af digitale teknologier er noget mindre ind forventet.
Det er ikke hver dag jeg har min pc tændt og når jeg tænder er det mest for at læse mail
Jeg har en facebook konto men har aldrig skrevet noget på den, og ser kun på den en gang om måneden (hvis jeg når det). Nu går jeg i gang med at skrive mit referat af fredagens læsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mit video indlæg på YouTube

En af videoerne hvor jeg viser hvordan men bruger en Zieklinge